| Author |
Message |
|
| Goto page 1, 2, 3 ... 444, 445, 446 Next |
| Blue Meanie |
Posted: Mon Aug 28, 2006 9:23 am |
|
|
Trancer In The Dark
|
|
| Back to top |
|
| A Boy Named Sue |
Posted: Mon Aug 28, 2006 11:19 am |
|
|
Ravermeister
|
Black Dahlia ser virkelig fantastisk ud. Hepper altid på De Palma.
Jeg faldt over den her den anden dag www.littlechildrenmovie.com/. Man kan desværre ikke linke direkte til traileren. Men det er en af de smukkeste klippede trailer jeg har set i lang tid.
Jackass 2. Det burde ikke være sjovt længere, but it kinda is....... www.comingsoon.net/films.php?id=12139 |
|
|
| Back to top |
|
| christian christian |
Posted: Mon Aug 28, 2006 12:25 pm |
|
|
The Navigator
|
| Er også meget spændt på Black Dahlia - primært fordi James Ellroy er min favorit-krimi-forfatter og LA-kvartetten (som BD er den første & L.A Confidential den tredie af) er genial. Jeg tror sgu lige, jeg læser dem igen. |
|
|
| Back to top |
|
| samesame |
Posted: Mon Aug 28, 2006 12:49 pm |
|
|
The Navigator
|
+ Wolf creek, The hills have eyes, The hostel - fedt at tortur/survival horror er kommet tilbage for en kort stund.....
EDIT: f*ck, Wes er jo ved at genindspille ALLE sine klassikere......Last house on the left, Shocker og People under the stairs.....  |
|
|
| Back to top |
|
| A Boy Named Sue |
Posted: Mon Aug 28, 2006 1:31 pm |
|
|
Ravermeister
|
Jeg har set Calvaire aka The Ordeal og den var rædsom. Ikke god rædsom med bare dårlig. Lige som jeg også synes Hostel var.
Tog mig endelig sammen til at se The Hills Have Eyes remaket den anden dag. Blev meget positiv overrasket faktisk. |
|
|
| Back to top |
|
| Advokatorex |
Posted: Mon Aug 28, 2006 1:33 pm |
|
|
The Navigator
|
christian christian wrote: Er også meget spændt på Black Dahlia - primært fordi James Ellroy er min favorit-krimi-forfatter og LA-kvartetten (som BD er den første & L.A Confidential den tredie af) er genial. Jeg tror sgu lige, jeg læser dem igen.
Black Dahlia historien er en af de mest forstyrrende autentiske mordhistorier, damn den er rough. Glæder mig til at se en filmatisering af den. |
|
|
| Back to top |
|
| SteenP |
Posted: Mon Aug 28, 2006 2:21 pm |
|
|
Star Dancer
|
Wolf Creek var egentlig okay, med et mindre twist til sidst, kæresten synes i hvert fald den var uhyggelig. |
|
|
| Back to top |
|
| sissel |
Posted: Mon Aug 28, 2006 2:31 pm |
|
|
The Navigator
|
samesame wrote:
+ Wolf creek, The hills have eyes, Hostel - fedt at tortur/survival horror er kommet tilbage for en kort stund.....
Hvaaaa, Lasse... Har du sovet lidt i timen? De er ligesom kommet og gået alle sammen. Kan dog lejes i en Blockbuster nær dig :-)
Edit: Damn, den der Calvaire ser kedelig ud, efter traileren at dømme... |
|
|
| Back to top |
|
| samesame |
Posted: Mon Aug 28, 2006 2:44 pm |
|
|
The Navigator
|
sissel wrote: samesame wrote:
+ Wolf creek, The hills have eyes, Hostel - fedt at tortur/survival horror er kommet tilbage for en kort stund.....
Hvaaaa, Lasse... Har du sovet lidt i timen? De er ligesom kommet og gået alle sammen. Kan dog lejes i en Blockbuster nær dig :-)
hov hov - Det var bare en konstatering at tendensen indenfor horror er gået fra japanske spøgelser til klassisk sen 70´er til 80´er survival....... |
|
|
| Back to top |
|
| sissel |
Posted: Mon Aug 28, 2006 2:57 pm |
|
|
The Navigator
|
samesame wrote:
hov hov - Det var bare en konstatering at tendensen indenfor horror er gået fra japanske spøgelser til klassisk sen 70´er til 80´er survival.......
Nånå, okay okay.  |
|
|
| Back to top |
|
| Blue Meanie |
Posted: Mon Aug 28, 2006 3:03 pm |
|
|
Trancer In The Dark
|
Little Children sure looks good..Jennifer Connelly keeps surprising me..
Shame about Calvaire..but think I'll have to check it out all the same :)
Personally I loved Wolf Creek - the way it built up the characters, OK so they weren't that interesting, but probably so anyone could identify with them.
What about The Descent? One of the best horrors I've seen in a loooong time. Glad I saw the UK version as in the US they changed the ending - bloody Americans ;)
Nothing beats Halloween though :)
A Scanner Darkly looks pretty beautiful too... |
_________________ Pepperland is a tickle of joy on the blue belly of the universe. It must be scratched. |
|
| Back to top |
|
| Waqar |
Posted: Mon Aug 28, 2006 3:24 pm |
|
|
The Navigator
|
| Er der nogen af jer, som skal ind og se Volver? |
17/9: Nina Bang
18/9: Horizon II
18/9: Stengade Reopening
1/10: Århus
8/10: Simons
22/10: Cinemateket
13/11: Rust / Le Social
|
|
| Back to top |
|
| A Boy Named Sue |
Posted: Mon Aug 28, 2006 3:27 pm |
|
|
Ravermeister
|
Blue Meanie wrote: Little Children sure looks good..Jennifer Connelly keeps surprising me..
Shame about Calvaire..but think I'll have to check it out all the same :)
Personally I loved Wolf Creek - the way it built up the characters, OK so they weren't that interesting, but probably so anyone could identify with them.
What about The Descent? One of the best horrors I've seen in a loooong time. Glad I saw the UK version as in the US they changed the ending - bloody Americans ;)
Nothing beats Halloween though :)
A Scanner Darkly looks pretty beautiful too...
Er enig i Wolf Creek betragtningen. Er samtidig også en af dem som synes The Descent er et mesterværk. Modsat visse andre
Disse to film er nok dem jeg pt glæder mig mest til. Altså ikke trailerne men selve filmene that is.
Pan´s Labyrinth
http://youtube.com/watch?v=qQkA3K0LTs8
The Host
http://youtube.com/watch?v=XAOSIxhueD8 |
Last edited by A Boy Named Sue on Mon Aug 28, 2006 3:28 pm; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
| Blue Meanie |
Posted: Mon Aug 28, 2006 3:27 pm |
|
|
Trancer In The Dark
|
| When it comes out here.... |
_________________ Pepperland is a tickle of joy on the blue belly of the universe. It must be scratched. |
|
| Back to top |
|
| sissel |
Posted: Mon Aug 28, 2006 3:49 pm |
|
|
The Navigator
|
A Boy Named Sue wrote:
Er enig i Wolf Creek betragtningen. Er samtidig også en af dem som synes The Descent er et mesterværk. Modsat visse andre
Glæder mig også helt vildt til The Host.
@Waqar: Naturligvis. |
|
|
| Back to top |
|
|
|