| Author |
Message |
< Music Discussion - GOODIEPAL — UDGIVER THE OFFICIAL MORT AUX VACHES WALKTHROU |
|
| Gæoudjiparl |
Posted: Tue Jul 07, 2009 9:21 am |
|
|
Trancer In The Dark
|
En af Danmarks mest spændende, for ikke at sige aparte, kunstnere, Goodiepal, meddelte i nat, at fans endelig er blevet færdige med at transkribere Goodiepals audioprolog til kunstprojektet Radical Computer Music. Goodiepal er ordblind og er derfor i sagens natur ikke den store skribent (hvis det da ikke er et mediestunt!). Goodiepal betegner selv værket, og der med også transkriptionen deraf, som en laaaang prolog til værket Radical Computer Music & Fantastisk Mediemanipulation. Bogen vil blive udgivet på MPH / Pork Salad Press om en måneds tid.
http://musikblogs.dk/blogmusik/goodiepal-udgiver-the-official-mort-aux-vaches-ekstra-extra-walkthrough/comment-page-1/#comment-414 |
_________________ HÖRRÖ DATORN, KAN DU SKANNA DET HÄR? |
|
| Back to top |
|
| 8explorations |
Posted: Thu Jul 09, 2009 2:28 am |
|
|
|
Trancer In The Dark
|
|
| Back to top |
|
| Østerz |
Posted: Thu Jul 09, 2009 10:06 am |
|
|
|
Trancer In The Dark
|
Gut imam!
Hvis du er ordblind så giver det mening med dine mp3 svar (selvom at det er et komprimeret format fra helvede...)
Jeg har ikke orket at downloade alle dine indlæg før, men nu overvejer jeg sagen.
Jeg har stor respekt for at du lægger så meget energi i det og det er altid fedt med folk som gider at kæmpe!
Alt det bedste til dig - jeg syntes bare lige at du skulle vide det!
Stor hilsen fra Østerz
PS: Jeg tager ikke parti for nogen i diskussionerne - men det er din energi og din dedikation som tiltaler mig rigtigt meget, set i den optik så er du et unikum! |
_________________ Clubbing med ordentligt budget ? - så ringer du til os ! |
|
| Back to top |
|
| inspector |
Posted: Thu Jul 09, 2009 10:14 am |
|
|
Astral Pilot
|
Østerz wrote: Hvis du er ordblind så giver det mening med dine mp3 svar (selvom at det er et komprimeret format fra helvede...)
Østerz kommer med en perle her. Lad os få dine rants i hi-fi wav fremover. Kthxbye |
_________________ http://www.facebook.com/pages/INSPEKTOR/12669144150 |
|
| Back to top |
|
| AJ |
Posted: Thu Jul 09, 2009 10:45 am |
|
|
Studio 54 Assistant
|
inspector wrote: Østerz wrote: Hvis du er ordblind så giver det mening med dine mp3 svar (selvom at det er et komprimeret format fra helvede...)
Østerz kommer med en perle her. Lad os få dine rants i hi-fi wav fremover. Kthxbye
Østers ... perle ...  |
|
|
| Back to top |
|
| Lars Gregers |
Posted: Thu Jul 09, 2009 5:54 pm |
|
|
Cosmic Villager
|
|